Diumenge 4 de Pasqua - 25 d'abril

Joan 10, 27-30

Aquest és un dels meus passatges bíblics preferits. Ara veuràs per què!
“Jo i el Pare som u,” diu Jesús (v 30). Allò no és només una declaració inequívoca de la seva divinitat (veure v 33), sinó també una explicació de com és Déu Pare: és exactament com Jesús!
“Ningú no me les arrencarà de les mans...Ningú no podrà arrencar res de les mans del meu Pare,” (v.28 i 29). Encara en un món tan ple de maldat, nosaltres hi podem dormir tranquils perquè estem guardats i protegits a les mans del Déu Totpoderós. I, per a què estiguéssim completament confiats, Jesús ens ho diu fins i tot dues vegades!
“Jo els dono vida eterna,” (v 28). Fixa’t al temps del verb. No és només per la vida venidora, Jesús ens omple de la seva vida eterna i abundant (v 10) ara mateix! L’estàs rebent?
“Mai no es perdran,” (v 28). Ni tan sols hem de tenir por de perdre la nostre salvació, perquè la confiança nostra està en Ell i en la seva capacitat de cuidar-nos, més que en la nostra pròpia habilitat de seguir-li fidels...
“Allò que el Para m’ha donat val més que tot,” (v29). Què és allò tan summament preciós per a Déu? Doncs, les seves ovelles, és a dir, tu i jo!
“Les meves ovelles escolten la meva veu...i elles em segueixen,” (v 27). Per una banda, la vida cristiana és així de simple: escoltar la veu del nostre Pastor Jesús i obeir-li. Però per a mi allò també és un repte enorme. Com distingeixo i reconec la seva veu? I tants actes de fe i ajustos de la vida diària que em reclama! I tu? Com et va?
Senyor Jesús, gràcies per cuidar-nos i protegir-nos a les teves mans. Omple’ns de nou de la teva vida eterna per l’Esperit Sant, ajuda’ns a aprendre a reconèixer la teva veu i dóna’ns la gràcia per complir amb tot allò que ens demanes. Gràcies, Pare, per estimar-nos i valorar-nos tant. Nosaltres també t’estimem. Amén.



David Rhoton
Comunitat Cristiana La Vinya - Gavà

Comentaris